kundservice@wordans.se
Hotline
Måndag - Fredag 10h-13h & 14h30-17h30 (english)
Försändelseuppföljning

De svar som ges i denna FAQ-sektion är avsedda för allmän information. I händelse av några inkonsekvenser eller skillnader mellan innehållet i denna FAQ och våra Allmänna villkor, ska de Allmänna villkoren gälla. För mer detaljerade och juridiskt bindande bestämmelser, vänligen se våra Allmänna villkor.
Termen "Annulerad" innebär att din beställning inte kommer att äga rum, normalt på grund av följande faktorer:
1 # På grund av betalningshanterings fel, kontrollera betalningsmetoden som används.
2 # Föremålen kan ha tagit slut i lagret, i detta fall kommer vi att återbetala med en kupong kod som du kan dra av när som helst i framtida beställningar.
* Om du inte hittar den här informationen i din inkorg kontrollera din spam / skräpmapp.
2025. Alla rättigheter förbehållna
Dessa cookies är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera korrekt.
Dessa cookies gör att webbplatsen kan komma ihåg dina preferenser.
Dessa cookies samlar in information om webbplatsanvändning för analysändamål.
Dessa cookies används för att visa relevanta annonser och marknadsföringskampanjer.