Du kan spåra din beställning vid alla tidpunkter. När din beställning har bekräftats kommer du att få en bekräftelsekod via e-post och när den skickats får du en försendelsekod som du kan använda för att följa din beställning hela vägen på vår transportörs hemsida. Vi arbetar med de bästa transportörer för att ge dig den mest effektiva och snabbaste leveransservicen.
Observera att det kan ta en tid att få din försendelsekod.
Beställningen behandlas så snart du placerat den, så det är inte möjligt att lägga till eller ändra varor. Vi rekommenderar att du placerar en ny beställning och lägger till de varor du önskar.
Ja, du kan annullera din beställning. Kontakta oss på questions@wordans.com, upp till 2 efter att beställningen gjorts.
Observera att när din beställning är gjord, har du begränsad tid på grund av vår snabba bearbetningsmetoder och leveranstider.
Uttrycket "I väntan" innebär att din beställning tilldelas till ett av våra lager, betalningen kollas upp, leveransdatan bekräftas och eventuella logistiska problem löses.
Termen "i behandling" betyder att vårt lager förbereder varje plagg du beställt, att den är korrekt placerad, räknas, packas och skickas. Denna process kan ibland ta längre tid än väntat ifall vi måste ta varor från olika lager för fylla din beställning i sin helhet. När processen är klar, skickas din beställning och du kommer att uppdateras med en försendelsekod.
*Om du inte hittar den här informationen i din inkorg kontrollera din spam / skräpmapp.
Få 5% rabatt på din nästa beställning genom att prenumerera
Unsupported version of browser
We suggest you to change it or upgrade to a higher version. Please contact us to contact@wordans.com if you are seeing this message with a recent browser version.