Du kan spåra din beställning vid alla tidpunkter. När din beställning har bekräftats kommer du att få en bekräftelsekod via e-post och när den skickats får du en försendelsekod som du kan använda för att följa din beställning hela vägen på vår transportörs hemsida. Vi arbetar med de bästa transportörer för att ge dig den mest effektiva och snabbaste leveransservicen.
Observera att det kan ta en tid att få din försendelsekod.
Q:
Kan jag sätta till eller byta varor?
Beställningen behandlas så snart du placerat den, så det är inte möjligt att lägga till eller ändra varor. Vi rekommenderar att du placerar en ny beställning och lägger till de varor du önskar.
Q:
Kan jag annullera min beställning?
Om du inser att du gjorde ett misstag och beställde antingen fel storlek, färg eller stil, kan du avbryta om du meddelar oss inom två timmar efter att du gjort beställningen.
Uttrycket "I väntan" innebär att din beställning tilldelas till ett av våra lager, betalningen kollas upp, leveransdatan bekräftas och eventuella logistiska problem löses.
Q:
Vad betyder "i behandling"
Termen "i behandling" betyder att vårt lager förbereder varje plagg du beställt, att den är korrekt placerad, räknas, packas och skickas. Denna process kan ibland ta längre tid än väntat ifall vi måste ta varor från olika lager för fylla din beställning i sin helhet. När processen är klar, skickas din beställning och du kommer att uppdateras med en försendelsekod.
*Om du inte hittar den här informationen i din inkorg kontrollera din spam / skräpmapp.
Q:
Vad betyder "levereras delvis"?
Termen "levereras delvis" innebär att vi har skickat bara en del av din beställning för att garantera snabbaste möjliga leverans på grund av tillgänglighets faktorer. Därför kommer din beställning att levereras i separata paket, med mer än en försendelsekod och med möjlighet till olika leveranstider. Du kommer inte att debiteras extra fraktkostnader.
Q:
Vad betyder "annullerad"?
Termen "Annulerad" innebär att din beställning inte kommer att äga rum, normalt på grund av följande faktorer:
1 # På grund av betalningshanterings fel, kontrollera betalningsmetoden som används.
2 # Föremålen kan ha tagit slut i lagret, i detta fall kommer vi att återbetala med en kupong kod som du kan dra av när som helst i framtida beställningar.
* Om du inte hittar den här informationen i din inkorg kontrollera din spam / skräpmapp.
Q:
Vad gör jag med en skadad vara?
Om du har fått en skadad artikel i din beställning har du 15 dagar på dig att returnera den till oss.
Du kan göra en returförfrågan online från sidan Min beställning.
Vänligen ge oss ett foto av förpackningen i paketet och en tydlig bild av föremålet med dess defekter.
Om du har några andra frågor kan du kontakta oss på client@wordans.com.
Q:
Varför fick jag inte en bekräftelse för min beställning?
Bekräftelse e-post skickas ut automatiskt från vårt system. Om du inte har fått en, kontrollera din skräp / spam mapp. För att undvika ytterligare e-postmeddelanden att gå i din skräp / spam mapp, märk våra e-postmeddelanden som säker avsändare eller lägg oss i din adressbok.
Q:
När får jag min beställning?
När beställningen har skickats: får du en försändelsekod som du kan använda för att följa dina varor hela vägen på vår leverantörs hemsida. Vi arbetar med de bästa transportörer för att ge dig den mest effektiva och snabbaste leverans. Observera att försändelsekoden kan ta ett tag.
* Om du inte hittar den här informationen i din inkorg kontrollera din spam / skräpmapp.
Vi använder våra egna cookies och cookies från tredje part för att förbättra funktionaliteten på vår webbplats samt för analys- och reklamändamål. Du kan välja din cookie nedan. För mer information, se vår Cookies policy.